Emberibb Parkolásért Mozgalom, EMPAMO, parkolás, Fizetőparkolás lenyúlás, kerékbilincs terror, dugódíjas sarc!

   Aktuális jogszabályok      Leveleink      Adatok       Képeink     Dugódíj      Szégyentábla      Kerékbilincs

Menü
 

Partnereink.

Motortesztek!

 

 

 

 

Autósok Szövetsége

 

 

               Az autós criticall mass 

__________________

  -----------------------

 

 Pécsi EMPAMO

----------------------

 

 


 

 

 

segítség

fórum

   filmünk

 
Aláírás

 

Aláírásgyűjtés 12 pontban, egy Emberségesebb fizetőparkolásért!

 

Írjátok alá

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Tagság felvétel

A jogi segítség, a honlapi regisztráció tagságihoz kötött!
A tagfelvételi kérelem az EMPAMO mail címére, ( empam@gportal.hu ) vagy a honlapunkon regisztrálásra küldhetitek be. Az éves tagdíj 3000 forint.

Folytatás bővebben......

 

 kapcsolat 

 

 
Hírek
Hírek : Nyílt levél Tarlós István Főpolgármester Úrnak

Nyílt levél Tarlós István Főpolgármester Úrnak

  2014.09.21. 21:58

Tisztelt Tarlós István Főpolgármester Úr!

Februárban írt levelünkre válaszát köszönjük, de teljességgel elfogadhatatlannak tartjuk. Budapest közlekedési gondjait azért írtuk meg Önnek, mert láttuk, olvastuk, hogy azokat Ön is tapasztalta, és szerettük volna észrevételeit kiegészíteni. Ezek alapján természetesnek vettük volna intézkedését, és végképp nem számítottunk arra, hogy válaszul az Ön helyettese – Demszky Gábort is megcsúfoló közönnyel, semmitmondó, nevetséges magyarázatokkal, nemlétező jogszabályokra hivatkozással – elutasítja észrevételeinket. A közlekedési lámpák rossz beállítása, az ésszerűtlen közlekedés-szervezés az egész városra jellemző, minden esetet leírni hosszú oldalakba tellene. A levelünkben leírt gondok valósak, csak ki kell menni a forgalomba és megtapasztalni.  A világ környezetvédelemről, globális felmelegedésről beszél, miközben Budapest a közlekedés szándékos rossz szervezésével szennyezi a levegőt! Továbbra is kérjük a februárban is leírt forgalmi problémák megoldását. Ha a többféle adóbevételt is biztosító gépjármű-közlekedés tizedannyi figyelmet, logikát és ésszerűséget kapna, mint a kerékpárosok, a dugók nagy része megszűnhetne, jobb lehetne városunk levegője, és fel sem merülne bármiféle dugódíj bevezetése.


 Az alábbiakban egészítjük ki az Ön által is rögzített anomáliákat, egyúttal tisztelettel kérve intézkedését a közlekedés valódi javításának érdekében:

 

  1. A jelzőlámpák piros hullámú beállítása szinte az egész városra jellemző! Többek között a Szerémi úton, a Budafoki úton, a Soroksári úton, a Kőbányai úton, a Pesti úton, a Hungária körúton, a Szentendrei úton, az Egér úton is állandóan piros lámpák állítják meg a forgalmat, a megengedett sebességet is betartva. Olyan kereszteződésekben is, ahol benzinkút, kis forgalmú mellékutca vagy üzemi kihajtás van, vagyis teljesen indokolatlanul.

 

  1. A jobbra kanyarodást segítő, kiegészítő zöld nyíl alakú közlekedési lámpa jelzések is sok helyen rosszul vannak beállítva, nincsenek szinkronban a főlámpákkal: elsőnek a fő lámpa pirosat ad, értelmetlenül megállítva a forgalmat, majd kb. 4-5 másodperc múlva jelenik meg a jobbra kanyarodást engedő kiegészítő zöld jelzés: pl. Ajtósi Dürer sor – Stefánia út sarok, Bajcsy Zs. – Alkotmány utca sarok, Podmaniczky utca – Ferdinánd híd.

 

  1. A Bubi kerékpárkölcsönző rendszert össze kell kötni olyan P+R parkolókkal, amelyeket csak azok az autósok vehetnének ingyen igénybe, akik vagy saját, vagy kölcsönzött kerékpárral haladnak tovább. Fontos, hogy kerékpárút mellett és a belvárostól ne távol legyenek ezek a P+R parkolók.

 

  1. Le kell állítani a fizetőparkolási övezetek bővítését, amíg a fent említett feltételeket nem tudja teljesíteni a főváros.

 

  1. Le kell állítani a további kerékpárutak építését azokon a helyeken ahol ez forgalmi sávok vagy parkolóhelyek megszüntetésével, az adófizető gépjárművel közlekedők és a helyben lakók szándékos sérelmével jár.

 

  1. Meg kell szüntetni a kerületi önkormányzatok által, egymással való egyeztetés nélkül bevezetett „labirintusszerű” forgalmi megoldásokat, amíg a fent említett feltételeket nem tudja teljesíteni a főváros. A közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 11. § (1) szerint „Az utakat úgy kell fejleszteni, hogy a közutak (országos közutak, helyi közutak) és a közforgalom elől el nem zárt magánutak összefüggő rendszert alkossanak.” Kecskeméti utca lezárása és a Szentkirályi utca forgalomváltoztatása óta a Baross utcáról és az Üllői útról nem lehet az Erzsébet hídra hajtani.                      Meg kell nyitni a Fehérvári út becsatlakozását a Bartók Béla útra a Móricz Zsigmond körtérnél.

 

  1. Meg kell szüntetni a feleslegesen telepített, a forgalmat akadályozó jelzőlámpákat pl.:

- Margit híd pesti oldalán jobbra kanyarodás a Balassi Bálint utcára: a lámpa értelmetlen, mert a gyalogátkelőnek amúgy is elsőbbsége van, a terep jól belátható és a gyalogos forgalom is elenyésző, hiszen az átkelő alatt aluljáró is van. A lámpa felszerelése óta a Margit híd torlódása jelentősen megnőtt, mert a jobbra kanyarodók feltartják a forgalmat.

- Pesti alsó rakpart a Parlament előtt: a két gyalogos jelzőlámpa felszerelése óta hatalmas forgalmi dugók alakultak ki. Valamikor volt gyalogos felüljáró, ami a lámpák telepítési és üzemeltetési költségéből újra lehetne felépíteni. Nem is járna plusz fáradsággal a gyalogosoknak, hiszen úgyis felülről jönnek.

- Hegyalja út- Alsóhegy utca kereszteződése, az Alsóhegy utca jobbra kanyarodásánál: itt a lámpa teljesen értelmetlen, mert a Hegyalja út forgalmát amúgy is megállítja az egyenesen haladók lámpája!

- XIX. kerület: a Derkovits Gyula utcában piros lámpák fogják meg a forgalmat értelmetlenül kihelyezett beton útszűkítők miatt!

  1. Az útfelújítási és építkezési munkálatokat a kerülőutakat is figyelembe véve, jobban össze kellene hangolni, nem egy időben felújítani mindent. Az alternatív útvonalakat tájékoztató táblákkal kellene megjelölni, a lakosság részletes és egyértelmű tájékoztatását pedig a lehető legtöbb fórumon - interneten, sajtóban, illetve a közvetlenül érintett helyi lakosok esetén akár levélben – kellene megoldani.

 

  1. A forgalom folyamatos haladása érdekében a főbb közlekedési útvonalakon alul-, illetve felüljárók létesítése.

Budapest közlekedését szakmai alapon, az itt élők – többek között szavazópolgárok - kiszolgálására figyelemmel és nem a gépjárművezetők iránt érzett ellenszenv alapján lenne szabad szervezni! Vitézy Dávidnak sem gyakorlata, sem szakmai tapasztalata, sem akarata nincs a közlekedés minden járműre kiterjedő, kiegyensúlyozott megszervezésére, így alkalmatlan a BKK igazgatói tisztére - ezért kérjük a leváltását.

 

Budapest, 2014. szeptember     .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fizető     fizeto          parkoló     kozlekedes         várakozás      várakozó      megállás      empamo        emberibb     parkolásért     mozgalom            végrehajtás     végrehajtó   elévül   parkolás    büntetés   kézdi andrea   törvény   jogszabály    ügyvéd    ügyvédi iroda    böp  BÖP   pótdíjjazás     felszóllítás     Budapesti Önkormányzati Parkolás      közterület felügyelet     kerékbilincs   autó   önkormányzat      várakozás     közlekedés    fizető övezet   fizet    pénzbedobó     automata     sarcolás       lenyúlás       kifosztás      rablás        bűnőzők        hiénák        tolvajok     bűncselekmény    utak   kerékpár   bringa    bicaj    kerékpárút   mobilparkolás  mobiltelefon szolgáltatás   Tarlós   polgármester   nyíilt levél   zöld     Környezetvédelem   levegő   levego   légszennyezés   város  urbanizáció    fejlődés    bkk    BKK  budapest   főváros  Mozgássérült  Hitelesítés vitézy        mikulás csomag         .empamo.hu      autó       vezess       vezetés      kerék       gépkocsi     gépjármű    

 Kossuth tér

fizető     fizeto          parkoló     kozlekedes         várakozás      várakozó      megállás      empamo        emberibb     parkolásért     mozgalom            végrehajtás     végrehajtó   elévül   parkolás    büntetés   kézdi andrea   törvény   jogszabály    ügyvéd    ügyvédi iroda    böp  BÖP   pótdíjjazás     felszóllítás     Budapesti Önkormányzati Parkolás      közterület felügyelet     kerékbilincs   autó   önkormányzat      várakozás     közlekedés    fizető övezet   fizet    pénzbedobó     automata     sarcolás       lenyúlás       kifosztás      rablás        bűnőzők        hiénák        tolvajok     bűncselekmény    utak   kerékpár   bringa    bicaj    kerékpárút   mobilparkolás  mobiltelefon szolgáltatás   Tarlós   polgármester   nyíilt levél   zöld     Környezetvédelem   levegő   levego   légszennyezés   város  urbanizáció    fejlődés    bkk    BKK  budapest   főváros  Mozgássérült  Hitelesítés vitézy       mikulás csomag         .empamo.hu      autó       vezess       vezetés      kerék       gépkocsi     gépjármű   

 

 
Sazavazás
Szeretnéd ha elkoboznák az autód, és megkorbácsolnának ha nem fizetsz?

Inkább az kapja, aki kitalálta!
Hát persze, még kényszemunkára is mennék!
Én soha nem fizetek, akkor mennyi autót kéne vennem?
Az ingyen parkoló képviselőinkre átruháznám ezt a kis büntit!
Én még le is lőném az ilyen gazembereket!
Jaj cicáim, butus kérdés. Latex ruciban minden jöhet!
Inkább a dugódíjat szajkózó liberálisaokat büntetném így!
Fizetni?? Miért?
Nincsis autóm, én anélkül parkolok. Akkor is fizessek?
Jáj, párkolynyi, fiszetni, áz meg micoda?
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
adatok

     Az erősödő autósgyűlölet ellen még keményebben fogunk fellépni!

Adataink:
Az Emberibb Parkolásért Mozgalom adatai:
 
Adószám: 18195091-1-42
Bankszámla szám: AXA bank:17000019 11533676
Bírósági nyilvántartási szám: 11.117    www.empamo.hu
Nyilvántartási határozat száma: Pk.60771 / 2004 /4,-2004.09.15.
 
 

Szimpátia Kártyánk

 

 
Csevegő
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Idő
 
Tartalom

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?