Kik vagyunk?
Egyszerű hétköznapi dolgozó emberek vagyunk, akiknek elegünk lett abból, hogy kifosztanak minket, hogy csak fizetünk, és mégsem tudunk közlekedni. Kevés a parkoló, hiszen az utóbbi években százszámra megszüntették, hogy alapja legyen a parkolási sarcnak! Fogvicsorgató parkolóőrök hadát uszítják ránk, és másodperc pontosan kell az autóhoz érnünk, mert ha késünk, büntetnek, perelnek, végrehajtanak, a családunk jövedelmét is elveszik a hiénák! Utakat zárnak le, és hatalmas dugók keletkeznek, hogy alapja legyen a dugódíjnak! Járunk gyalog, kocogunk, járunk gördeszkával, kerékpárral, motorral, és persze járunk autóval, de attól, hogy autóba ülünk, még nem vagyunk pöfékelő gazemberek! Elegünk lett egyes ál- környezetvédő szervezetekből és egyes kétkerekű szervezetekből, radikális gyalogosokból, akik azt az ostobaságot terjesztik, hogy az autós emberek sarcolásából áll a környezetvédelem, és az autóban ülőknek hadat üzenve háborús övezetnek tekintik a közlekedést!
Persze ők a rendezvényeiket a legnagyobb forgalomba illesztik, és a fél várost lezáratva órási dugókat okoznak, nekik szabad így rontani a városunk levegőjét!
Ezért ítéljük el őket, hisz ez hamis prédikáció!
Együtt kell közlekednünk felelősséggel, egymást tisztelve, és segítve, nem utálkozva, és nem feljelentgetve!
AZ EMPAMO KÖRNYEZETVÉDELMI ÁLLÁSFOGLALÁSA:
A zöld közlekedéshez miért nem támogatják a hibrid és elektromos autóókat?
A környezetvédelem egy magasztos fogalom! Sokkal többet jelent annál, hogy üzleti érdekekből lefeküdt szervezetek kizárólag az autósok kifosztásának követelésére korlátozzák! Az elmélet is rossz, aki fizet, az szennyezheti a levegőnket? A fizetőparkolás és a dugódíj alkalmatlan a környezetvédelemre, hiszen a gazdag emberek a benzinzabáló hatalmas autókkal nevetve kifizetik, a kis takarékos autójú szegényebb emberek meg ki vannak szorítva a közlekedésből.
És azért is alkalmatlan, mert az álló autó nem szennyezi a levegőt, és pont azt bünteti!
Nyílván az alternatív lehetőségek feltárása némi intelgenciát kíván, ötleteket, közlekedési tapasztalatot, és megértést!
Az „autós fizess” elmélethez meg nem kell semmi ész, csak rosszindulat!
A környezetvédelem az EMPAMO számára is fontos kérdés. De a fizetőparkolási rendszert és a dugódíjat, kiegészítő forgalmi intézkedésnek találták ki. Miután kiépítették a belvárosokat elkerülő utakat, körgyűrűket, kibővítették, utas baráttá, kényelmessé alakították a tömegközlekedési rendszert, és tízezres nagyságrendben P+R, P+GY parkolókat építettek, ezek után a feltételek után, hogy az autósokat az alternatív közlekedésre szorítsák, kiegészítő intézkedésnek vezették be a fizetőparkolási rendszert, és a világ alig néhány városában a dugódíjat. Budapesten magukat környezetvédőnek csúfoló szervezetek bizonyítják be a fizetőparkolás bukását a dugódíj követelésével. Hiszen ha a fizetőparkolás működne, és szabályozná a forgalmat, a dugódíjra semmi szükség nem lenne. Tehát a fizetőparkolási rendszer megbukott, és azért nem működik forgalomszabályzó szerepe, mert nincsenek meg a fent említett feltételek, és mert kizárólag a termelő munkát nem végzők anyagi gazdagodását szolgálja! És a dugódíj ezek után egy újabb hibás intézkedés, egy igazságtalan sarc lenne, ami szintén a fizetőparkolás forgalomszabályzó csődjét bizonyítja!
|