Baleseti adó, és egyébb sarcok |
|
2011.11.24. 20:48 |
Jól megkaptuk a baleseti adót is. Miért is fizet, aki nem okoz balesetet, csak! Hogy az így befizetett adóinkból politikusainknak legyen miből fizetni luxus életvitelüket, luxus szolgálati autóikat, legyen miből telipakolni nokiásdobozokat, hogy 20 milliós „aprópénzből” festményeket tudjanak vásárolni. De mi idelent, a termelő munkát végző rabszolgák lassan nyomorgunk a sok jogtalan adótehertől, ez azért érdekli őket, kegyesen felgyorsítják csődünk folyamatát és még kitalálják a mindenhol fizetendő útadót, a dugódíjat meg ami marhaság még eszükbe jut! Persze ne felejtsünk el köszönetet mondani a Levegő Munkacsoportnak és a Kerékpáros klubnak is, hiszen ők is sokat lobbyztak a sarcolásunkért. Nem véletlen, adópénzünkből a pályázatokon keresztül nekik is jut néhány milliócska! Miért tűritek ezt emberek? A Görögök, az Olaszok, és már a Portugálok is ennél kevesbbért is lázadnak!
címkék: baleseti adó adó empamo levegő munkacsoport kerékpáros klub
|
Katasztrófa védelmi gyakorlat van! |
|
2011.11.21. 10:14 |
Katasztrófa védelmi gyakorlat van!
A rádiókban hírek hangzanak el ezzel kapcsolatban, senki ne essen pánikba, nincs világvége. Bár az UFO invázió már rég itt van, és a föld lakóinak lassú megsemmisítésére, kiéheztetésére kitalálták a fizetőparkolást és a dugódíjjat. Tehát a parkolásért akkor is fizetni kell, ha netán összeomlik a város. A parkolóórák bombabiztosak, páncélozottak, futja abból a sok száz millióból, amit rájuk költöttek az adópénzünkből. Parkoló órákra telik, csak az iskolák fűtésére, a gyerekek etetésére, a kórházak berendezésére, a hajléktalanok elhelyezésére, a fekete füstöt okádó BKV buszok cseréjére nem futja.
|
Ez a parkolási rendszer elfogadhatatlan! |
|
2011.10.04. 19:47 |
2010-ben, a parkolási rendszer Alkotmánybíróság által kikényszerített módosításakor több kiemelt célja volt a jogszabálymódosításoknak. Az egyik ilyen cél az volt, hogy a parkolási rendszer a fővárosban egységes legyen. A parkolásszolgáltatók száma jelenleg több, mint a jogszabályok elfogadása idején, s várhatóan ez a szám nőni fog. A másik ilyen cél az volt, hogy csak ott legyen parkolási övezet, ahol valóban szükséges.
A fővárosi önkormányzat mostani jogszabálymódosítása indokolásában gyakorlatilag elismeri, hogy a pesti rakpart XIII. kerületi szakaszán fenntarthatatlan és gazdaságtalan a jelenlegi rendszer, a 70%-os kihasználtsági mutató felét sem tudják megközelíteni, ám a zóna felszámolása helyett könnyítésekkel próbálkoznak, míg máshol (56-osok tere) újabb övezeteket vezetnek be.
Ahogy arra az EMPAMO többször rámutatott, P+R lehetőségek híján az autósok az övezetek szélén, az ingyenes helyeken teszik le járműveiket. Ez egybecseng a fővárosi rendszer törvényben is deklarált forgalomszabályozási céljával, hiszen a belső területeket így tömegközlekedéssel közelítik meg az autósok. Könnyen belátható, ha ezekről a helyekről is maximált parkolási időtartammal, borsos díjakkal próbálják meg kiszorítani őket, az sem a forgalomszabályozási, sem a tömegközlekedésre átszoktatási célokat nem szolgálja, hanem - amint azt már megszokhattuk - kizárólag a pénzbeszedést.
Újra és újra hangsúlyozzuk: mindaddig, amíg a fővárosban nem lesz egységes, P+R lehetőségekkel és vonzóvá tett tömegközlekedéssel (kapacitás, 1 órás átszállójegy stb.) kiegészített parkolási rendszer, a fizetőparkolási rendszer egészét pénzbehajtásnak tekintjük és elutasítjuk.
|
A parkolási rendelet ismét az üzemeltetők érdekei szerint módosul! |
|
2011.09.27. 09:37 |
Jön a hétvégi fizetés, a 0-tól 24-ig fizetés, több helyen lesz 20-21 óráig fizetés, és külön adakozó perselyek is lesznek az elszegényedő parkolási cégek megsegítésére!
Szerdán szavaz a fővárosi közgyűlés a parkolási rendelet módosításáról. Természetesen - ahogy megszokhattuk – a sokat emlegetett forgalomszabályozás és a társadalom valós érdekei ismét kívül rekedtek a rendeletek megalkotása közben, és csak a megszüntetett sok száz parkolóhely miatt lassan „elszegényedő” üzemeltetők, illetve a pénzéhes kerületek érdekeit szolgálják a tervezett változások. Nyilván már kevés volt a lakók megsarcolása is, nem futotta tovább 60 milliós Ferrarik lízingelésére. Jegyvásárlási türelmi időről szó sincs, viszont van helyette meghosszabbított üzemidő 0-tól 24 óráig, a maradék helyeken pedig 20 vagy éppen 21 óráig a hétvége mindkét napját is beleértve! Ennél szégyenletesebb, és erkölcstelenebb rendeletalkotás még nem volt Magyarországon.
|
Vitaműsor |
|
2011.09.24. 10:47 |
Tegnap alelnökünk vitázott a Neo rádióban a CM kerékpáros felvonulás szervezőjével, Kürti Gáborral. Meg kéne érteni, mi nem vagyunk a bringások ellensége. Csak azt szeretnénk, ha nem okoznának szándékosan forgalmi dugókat az amúgy is túlterhelt budapesti közlekedésben. Vigyék a felvonulásukat a Margitszigetre, vagy a Városligetbe teljes egészében, és ezzel maguknak is jót tennének, hiszen sokan ellenségesek ezért velük szemben. És mivel szavainkat kétségbe vonta egy betelefonáló, íme a ksh. 2011.-es baleseti statisztikája, tisztán látszik a bringások mindenkit megelőzve, kis létszámukhoz képest a legtöbb balesetet okozzák, hiszen ne feledjük, az autókból naponta egymillió közlekedik csak Budapesten, ha napfényes időben 5000 bringást számolunk, akkor is 200-szor annyian vannak az autósok, és a balesetekben csak 5,5-szer annyit okoznak! „személysérüléses közúti balesetek 61,6 %-át személygépkocsi vezetők, 9,6 %-át tehergépjármű vezetők, 1,2 %-át pedig autóbusz vezetők okozták. A motorkerékpárosoknak 3,5 %-os, a segédmotor-kerékpárosoknak pedig 4,8 %-os a részarányuk a balesetek okozásában. A forgalomban betöltött arányukhoz mérten kifejezetten magas a kerékpárosok aránya a balesetet okozók körében (11,2 %), míg a gyalogosok a közúti balesetek 6,2 %-át idézték elő.”
|
Rettegj Budapest! |
|
2011.09.22. 08:56 |
Este ismét jön a critical mass, hogy hatalmas dugókat okozva tegye nevetségessé a környezetvédelmet, hogy az autósok elleni állandó uszítással utáltassa meg mindenkivel azt a néhány kerékpárost is, akik naponta közlekednek.
|
A káosz maradt, a terror fokozódik! |
|
2011.09.13. 23:59 |
Hiába az új városvezetés, hiába a közlekedési központ, a közlekedés nem javul, sőt tovább romlik. És a terrorizálás is folytatódik! Kerékbilincs, lopó autók, piroshullám, fizető parkolás, és tervezve van a helyi főbelövés! És a nagy semmittevésben megmaradtak a forgalmi dugók, az ostobán lezárt utak, az idióta logikátlan forgalmi rend, és az ezekkel járó környezetszennyezés. Esetleg ha hozzáértő ember vezetné a közlekedési központot, lenne remény. De Vitézynek talán még jogosítványa sincs, de az biztos, hogy a gépjármű közlekedéshez árva gőze semmi. Köszönjük Vitézy, hogy továbbra sem tudunk közlekedni!
És ím, egy levélírónk felháborodása:
Önkényes és szaporodó kerékbilincselés:
Ha nem jól láthatóan helyezted ki a parkolójegyet, esetleg mobilfizetéssel váltottad meg azt, akkor Budapesten kaphatsz egy csinos bilincset.
Budapest egyik kerületében összevonták a parkolás üzemeltetést a rendészettel, úgyhogy házon belül szépen megoldják a költségvetés ilyen szánalmasan szomorú kiegészítését.
A mi adóforintjainkból eltartott ingyenélők! Ráadásul a helyi rendőrség simán asszisztál mindehhez. Azt gondolom, nem durvák ezek a mondatok, ez egy megtörtént eset, és akivel történt mindez, az még cifrábban jellemezné a rendészet és a rendőrség mibenlétét.
|
Sorozatos támadások parkolóőrök ellen Budapesten |
|
2011.08.07. 15:45 |
A társadalom nem hajlandó elfogadni ezt a kizsákmányoló, értelmetlen, és korruptparkolási rendszert. A sötétzöld és kétkerék szervezeteken kívül nincs civil, aki támogtná! És mivel a politika a summás bevétel érdekében semmibe veszi az emberek véleméyét, háború folyik az utcákon: Csütörtökön az Erzsébet körúton ketten támadtak az intézkedő ellenőrre: letépték a nyakláncát, kiütötték a kezéből a PDA-készüléket, tönkretették a mobiltelefonja fülhallgatóját és megtaposták a szemüvegét.
|
|