Az Ombudsman is elítéli! |
|
2012.07.28. 14:02 |
Az Ombudsman sokadik alkalommal ítéli el nyilatkozatban a fizetőparkolásos a kerékbilincseléses és az egyéb agresszív büntetési tételeket. Önkormányzataink kinyitották Pandora szelencéjét, és már sem a betegszállítókra, sem a betegekre, sem a munkát végzőkre, senkire nincsenek tekintettel fizetőparkolási hiénáink, és agresszív közterület felügyelőink. Mozgalmuk is már többször reklamálta levélben a Főpolgármesternél, a BKK. igazgatójánál, több polgármesterünknél, kerületi közterület felügyeleteknél hogy a kerékbilincset törvénytelenül alkalmazzák, a fizetőparkolásban meg túl agresszívak. Persze válasz kis kivétellel, semmi! Senki ne ringassa magát abban, hogy a fizetőparkolásnak és a kerékbilincselésnek bármi köze is van a környezetvédelemhez, forgalomszabályzáshoz! Ez kőkemény üzlet a dolgozni nem szerető pénzéhes hiénáknak! A jelentés! http://www.obh.hu/
|
Egyelőre nem lesz dugódíj! |
|
2012.07.19. 10:44 |
Most győzött az ész a demagóg mohóság felett. Kapkodás, ostoba ötletellgetés, fejetlenség a jellemző a dugódíjra. Ha annyira jó ötlet lenne, az egész világon elterjedne. De alig pár városban létezik, hiszen a legtöbb város nem akar magának kárt okozni. Persze ahol a rövidtávú haszonlesésé, a mohóság érvényesül ott bevezették. A Londoniaknak is elegük van belőle. Apropó, Londonban egymást érik a buszok, több körgyűrűjük is van, és az olimpiára épült egy kötélpálya, ami a tömegközlekedés szerves része lett. jaj, bocsánat, ott valóban közösségi közlekedés van! Ez miért nem példa. Ezért katasztrofális Budapesten a közlekedés, csak a rossz példát vesszük át!
|
Törvénytelenül kerékbilincselnek!! |
|
2012.07.06. 17:32 |
Ha nem veszünk parkolójegyet, akkor nem bilincselhetik le az autónkat ezzel a táblával jelölt átlagos fizetős övezetben! Kizárólag a pótdíj kiszabása jogos. Fényképezzünk, filmezzünk, és követeljük vissza a bilincselés árát, azután indítsunk kártérítési eljárást!
Elképesztő pofátlanság egy jogállamban, hogy önkormányzataink, közterület felügyelőink törvényt sértenek! A kerékbilincs alkalmazása, az elszállítás indokolatlan túlszankcionálás, és többszöri büntetés, akkor is, ha a kerékbilincselés költségeit szerelési költségnek keresztelik át. A gyakorlatban a várakozási övezetben ( 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól 41. § e/2. „Várakozási övezet (zóna)" 112/d. ábra ) is alkalmazzák a kerékbilincselést a várakozási díj nem fizetése esetén.
|
Zeppelin a műemlékek helyett? |
|
2012.07.03. 17:16 |
Nekünk Szívügyünk Budapest sorsa. Ezért szeretnénk normális és áttekinthető közlekedést, parkolási rendet. És támogatunk minden kezdeményezést, ami városunk üzleti érdekek szerinti rombolását hivatott megakadályozni! A Bécsi utcába építendő üzletközpont közlekedési és parkolási katasztrófát okozna. Egy elmebaj az autók kiszorítása, és aztán üzletközponttal oda csábítása! A Váralja Szövetség tiltakozó gyűlést tart az öreg épületeink megóvása érdekében: 2012. július 6-án (pénteken) 18 órai kezdettel Budapesten, a Kristóf téren (Bécsi utca). Tiltakozunk az ellen, hogy Cselovszki Zoltán lett a KÖH elnöke, tiltakozunk az ellen, hogy a Bécsi utca lebontása ismét napirendre kerülhessen, továbbá tiltakozunk az ellen a mentalitás ellen, amely szerint "az örökségvédelem nem lehet a gazdasági növekedés akadálya".
|
Nicsak, hol a Parkolási pénzünk! |
|
2012.06.24. 16:29 |
Egy töredékét megtaláltuk, volt ugye a 3 db. 60 milliós Ferráriban pár éve, és most 100 millió Fürst György golyóálló Rolls Royce fantomjában! Csórikáim, ilyen szegényes szolgálati autókkal vegetálni, szegények mennyit szenvedhetnek a Svájci frankos törlesztő részletekkel, és annyira derogáló lehet betartani még a szabályokat is. -J) Meg aztán sokba lehet a panorámás luxus kégli kacsalábon forgatásához használt áram rezsije! Gondolkozzunk még, hol a maradék, a többi sok százmilliárd parkolási közpénzünk? Jaj az önköltségben van elszámolva, a külföldi luxus tanulmányutakban, a medencés nyaralócskákban, Adrián "parkoló" Jahtocskákban. Mert bizony a közlekedésben, a BKV-ban nincs! Érthetetlen, Tarlós vajon miért nem akarja ezeket a pénzeket? Miért újabb kifizethetetlen sarcot akar a nyakunkba varni! Vajon neki ebben mi az érdeke? No ezért nem szabad megengednünk a dugódíjat, vagy hídpénzt!
Elég volt a sarcolásunkból!
|
Miért csak a Jobbik emel szót? |
|
2012.06.22. 11:36 |
Az EMPAMO politikai függetlensége azt jelenti, hogy nem csatlakozik politikai pártokhoz. De ha valamelyik párt felemeli szavát a parkolási korrupció, az értelmetlen zónabővítés ellen, mi is mellé állunk. Fura mód, a Jobbikon kívül senkit nem érdekel ez a botrányosan romlott népnyomorító fizetőparkolási rendszer. Újbuda magánrendelete.
A Jobbik azt az egyre erősödő szemléletet, mely szerint segítek rajtad, ha beledöglesz is határozottan elutasítja.
A XI: kerület fizetős parkolási koncepciója hibás. Nem az emberekért, hanem öncélúan bevétel-centrikusan hozták létre. A szakmai munka egyik jól bejáratott módja, a független szakmai szervezetek és a társadalom érdekein, illetve az őket képviselő társadalmi szervezetek konszenzusán alapul. A parkolási rendszerrel nem az volt a baj, hogy nem volt fizetős, hanem az, hogy sok volt az autó
Jelenleg csak a JOBBIK vont be civil szervezeteket a véleménye kialakításába!
|
1 nap 1 pótdíj |
|
2012.06.18. 10:49 |
Módosul a közlekedési törvény. Ugyanazon a helyen, egy nap csak egyszer lehet pótdíjazni. A változás pozitív, hiszen leveleink alapján az Ombudsman már évekkel ezelőtt határozatot adott ki ez ügyben. Sőt érzésünk szerint erkölcsileg is elítélendő egyazon eseményért többször büntetni. Már akinek van erkölcse! Ide sorolnánk a kerékbilincselést is a nemfizetés ügyében. Az is kétszeres büntetés, bár igen aljas módon ezt kikerülve átnevezték szerelési költségnek. Mikor a jogalkotó kimondja, hogy 1 eseményért nem lehet kétszer büntetni, azzal az a célja, hogy ne fizessünk ugyanért többször. Biztosan nem is gondol arra, hogy pénzéhes mohó gerinctelenségből majd szerelési költségnek keresztelik át az egyik büntetést.
|
A képviselők elsumákolnák a dugódíjat? |
|
2012.06.15. 02:49 |
Tarlósnak ez a kis megjegyzése talán csak nem azt jelentené, hogy az elszegényedett csóró, minimálbérből élő képviselőcskéink mentességet kapnak a dugódíj fizetése alól! Mert a fizetőparkolást is elsumákolják a városháza ingyenes parkolójában!
„Ha a városhatártól számítanák a zónát, az azt jelentené, hogy 2013 közepétől mindenkinek fizetni kellene, „aki beteszi a lábát Budapestre”, a vidékről látogatóba érkező családtagoktól kezdve az Országgyűlésbe érkező parlamenti képviselőkig”
http://mno.hu/belfold/tarlos-mindenkepp-be-kell-vezetni-a-dugodijat-1083659
|
Budapest Szíve |
|
2012.06.12. 20:37 |
Meghívást kaptunk a Budapest Szíve programot népszerűsíteni akaró rendezvényre. A világon talán egyedülálló módon minden pótlólagos lehetőség nélkül a Bp. szíve ezernyi parkolóhelyet és sok kilométernyi közlekedési utat szüntetett meg. Mivel a kiesett parkolókat, utakat nem pótolták, a közlekedési katasztrófa egyre nagyobb. A belváros is fokozatosan elnéptelenedik, amit tükrözött a látogatók csekély száma a rendezvényen is. Fura az a kettős mérce, ami mostanában a BKK vezetését jellemzi. A levegő munkacsoport és a kerékpáros klub állandóan a színpadon volt, nem is csodálkoztunk, hogy mi nem kaptunk erre lehetőséget. Hiszen ez a kettős mérce jellemzi a közlekedés szervezését is. A körúti villamosok azért kapnak zöld sávot, mert azokon állítólag többen utaznak, de a jelentősen többségben lévő autós emberek mégis mindenhol hátrányosan vannak megkülönböztetve. Pedig a kerékpáros klub is autóval szállítja a bringákat. Budapest érdekeit az szolgálná, ha végre lenne egy tárgyilagos, és a gépjármű közlekedéshez is értő vezetés. Budapest kapott egy új szívet, egy meszesedett érrendszerhez! A zöld közlekedéshez miért nem támogatják a hibrid és elektromos autóókat?
|
Több mint ezer taxi vonult fel Budapesten! |
|
2012.06.05. 18:27 |
Szolidálisak vagyunk a TAXIsokkal. A gépjárművezetőknek itt lenne végre az ideje összefogni egy élhetőbb és közlekedhetőbb Budapestért. Egy hasonló közlekedésért, amilyen minden becsületes külföldi fővárosban már létezik. Nem az autósok kiirtásával, hanem ésszerű gyorsforgalmi utak, és alagutak, P+R parkolók, elektromos autókölcsönzők megoldásával.
|
|