Nőnapra |
|
2012.03.08. 11:11 |
Minden kedves Hölgyvezetőnek kerékbilincs, erőszakos parkolóőr, és Pótdíjmentes szép napot kívánunk Nőnap alkalmából!
Nőnapi élmény!
|
Mint egy fekélyes betegség.... |
|
2012.03.06. 11:34 |
Mint egy fekélyes betegség, úgy terjed a fizető várakozási övezet Budapesten. Ébresztő illetékes urak, az egész fizetőparkolási rendszer 17 éve úgy működik, hogy nincs megteremtve a feltétele. Hát ezért nem szuperál! A fizető parkolás egy kiegészítő rendszer, miután elkészültek a kerülő utak, körgyűrűk egy tisztességes városban, miután 40-50 ezres nagyságrendben épültek P+R, P+GY parkolók, miután kényelmessé és kulturálttá tették a tömegközlekedést, ( ez még nem közösségi közlekedés, csakis tömeges )csakis azután vezették be a fizetős rendszert. Budapesten ennek nyoma sincs! Alapjában csak 3 dolog indokolja a fizetős rendszert, az üzemeltetők és önkormányzatok mohósága, a P+R parkolók kiépítésének hanyagsága, az úthálózat korszerűtlensége. Sajnálatos, hogy pont azok húznak le busás hasznot ..............
|
Rendezzük a fogalmakat. |
|
2012.02.28. 12:19 |
Ha a dzsungelbe megyünk, legyünk tisztában a dzsungeltörvényekkel, mert ez a fizetős rendszer nem értünk, nem a városért, nem a környezetvédelemért van! A kifosztásunkra, és az üzemeltetők gazdagodására alkották. Ők is diktálják a rendeletet! Ezért ilyen betarthatatlan! A sok panaszlevél, és a parkolóőrök csalásai, kis információra, a fogalmak tisztázására ihlettek minket. A kerékbilincselés sok kerületben törvénytelen. Csak szabálysértés esetén alkalmazható, és a fizető várakozás polgári peres ügy! Tehát ha várakozási fizetés miatt kaptuk, az jogtalan, követeljük vissza a pénzünket. Fontos tudni, a „parkolási díj” kifejezés csak a köznyelvben létezik, helyesen „várakozási díjat” fizetünk. (de minek?) Ebből következik, ha csak megállunk, nem kell fizetnünk. Vagyis ha..........
|
Jó ügyért rosszul |
|
2012.02.23. 19:38 |
-
No így lehet jó ügyért rosszul, hamisan, hiteltelenül hatrcolni. Egy levélírónk észrevétele: Kedves EMPAMO. Ez már nem csak diszkrimináció, hanem kirekesztés is. Mindenki Gyalogosnak születik kampány indult a balesetmentes közlekedésért. Nem is lenne vele baj, de itt jön a DE! Fura! Nálunk, de úgy általában is, mindenki kisbabának született, és nem gyalogosnak. Hiszen hónapokig lábra sem tudtunk állni, nemhogy gyalogolni. Nem is csodálkozunk a hiányos biológiai „tudásukon”. Azután +, hogyan lehet partnerség a közlekedésben, ha egyetlen olyan képviselettel sem vették fel a kapcsolatot, akik a gépjárművezetőket képviselnék. Aki nem pedálozik, már nem is ember? Szerintem a kerékpáros és gyalogos képviseletek a tetteikkel ellenségesek. Ebben a városban az autósok, fuvarosok, motorosok vannak többen, és mégsem törődnek velük. Meg is reklamáltam a facebookos oldalukon, http://hu-hu.facebook.com/mindenkigyalogos?sk=photos#!/mindenkigyalogos?sk=wall de a válaszokban pont erre nem térnek ki sehol!
-
Ha ennyire kirekesztőek, hogyan várnak el partnerséget? És a Budapesti ...........
|
Diszkrimináció. |
|
2012.02.20. 20:54 |
Diszkrimináció!
Hogyan is várhatnánk el, hogy jobb legyen Budapest közlekedése, mikor a szépen csengő névre keresztelt Közlekedési Központ tudomást sem vesz a többséget jelentő gépjármű vezetők képviseleteiről! Amint a linken, itt látható, semmilyen gépjárműves képviseletet nem tekintenek partnernek. De nem is csoda, hiszen a vezetés élén Vitézy Dávid nélkülöz minden tapasztalatot, és hozzá értést is a gépjármű közlekedés terén. Halihóóóó, Vitézy úr, az adót mi fizetjük, a többség, motorosok, autósok, taxisok, fuvarozók. És még annyi illendőség sincs, hogy a levelekre válaszoljanak. Fiatal lévén nem emlékezhet azokra az időkre, mikor még csekély volt az autóval közlekedők száma, és a túlzsúfolt BKV járműkön az ajtókban, ütközőkön tujázva lógva utaztak az emberek. DeÁm legyen.
Az EMPAMO polgári engedetlenséget hirdet!...
|
Emelkednének a bírságok. |
|
2012.02.14. 18:54 |
Szuper, mi a megfejni való autósok javasolnánk, ne is bírságoljanak! Enyhébb szabálysértésnél helyben kobozzák el az autót, súlyosabb szabálysértésnél statáriális helyszíni főbelövést javasolnánk. És természetesen a szent tehénként kezelt kerékpárosok szabálysértéseiért is minket, autósokat büntessenek. De ha egy gyalogos a zebrán, féktávolságon belül az autó elé veti magát, azért is minket büntessenek. Nehogymáááá megzavarjuk őket a fegyelmezetlen közlekedésben. Tehenek vagyunk mindannyian, az autós fejőstehén, a kerékpáros és gyalogos, érinthetetlen szent tehén!
|
Sétáló utca, mint fertőző elmebaj. |
|
2012.02.07. 19:45 |
autósok szövetségétől
Ezt a levelet, elkeseredett és felháborodott dabasi polgárok juttatták el a szerkesztőségünkhöz, hogy nyílt levél formájában mondhassák el a véleményüket, egy szerintük, öncélú, értelmetlen és környezetszennyező forgalomszabályozásról. Azért választották ezt a módot, mert állításuk szerint a hivatal hallani sem akar a nemtetszésüket kifejező helyi lakosokról.
Íme a nyílt levél:
TISZTELT POLGÁRMESTER ÚR!
Sajnálatos módon, Ön és a munkatársai, folyamatosan figyelmen kívül hagyják a helyi lakosok panaszait.
|
Útadó még! |
|
2012.02.03. 12:00 |
Csődben a Malév! Kémeink jelentették, hogy a Levegő Munkacsoport már dolgozik egy légiútdíj bevezetésén, ami a használattal aránytalan, de nagyon magas lenne, és azt is azok a galád, bűzölgő budapesti autósok fizetnék! -:))) ( Elég szomorú ez a csőd, bocsánat a humorért, de nem hagyhattuk ki.)
|
Hol a napi 10 ezer bringás??? |
|
2012.02.03. 01:23 |
Hol a napi 10ezer bringás, amit a képviseletek beígértek. Budapest fantom város lett. Az autók azért nem járnak, mert pokoli drága a benzin, de amint látható, bicajjal mégsem tudják pótolni. A kerékpáros képviseletek mindenféle tömeget hordanak össze, persze csak szóban, mert a számláló délután is csak 296-ot mutat, aminek a felét az autókat kikerülő motorosok, robogósok teszik ki. És az adó milliárdokért a parkolóink, sávjaink helyére épített kerékpárutak totál üresek, és kihasználatlanok. Persze nem a bringások adójából épülnek az útjaik, hiszen ők ezért nem adóznak egy garast sem!
|
Nevetséges ötletelgetések. |
|
2012.01.31. 13:47 |
-
A parkolási bevételt a BKV-nak! Napról napra felelőtlen, és nevetséges ötletek látnak napvilágot. Központjukban a gépjárművezetők újabb lehúzása. Tegnap sokadik elmebajként az egységes 10 ezer forintos budapesti útadó pattant ki valami tompa agyból. Nem tudni kitől, mert senki nem vállalt érte felelősséget. Tudjuk, ezeknek a rémeknek a szülőanyja a BKV finanszírozási gondja! Nos, kedves politikus „uraink”, itt a Spanyol viasz! Újabb igazságtalan és káros sarcok helyett a fizetőparkolás eltűnögető milliárdjait végre a közlekedésre fordítsák. Szüntessük meg a jelenlegi förtelmesen korrupt fizetőparkolási rendszert, és szervezzük újra a BKV üzemeltetésébe, és a bevételek kezelésére. Kész, máris megoldottuk a hetek óta tartó vitákat. Jaj, csak azt ne mondják, hogy nem lehet, Debrecenben már évek óta így működik! Kósa úr, mondja már el ezeknek!
|
|